
StoryChief
BEDRIJFSFILM
Marketing met een verhaal
Liever lui dan moe? StoryChief laat je toe gemakzuchtig te zijn terwijl zij je bedrijf helpen te groeien. Als nieuwe speler in content marketing ontbrak het hen alleen nog aan naamsbekendheid. Enter FilmFolie. Wij maakten een opvallende commercial, zodat StoryChief de voetjes omhoog kon leggen.
StoryChief richt zich op drie doelgroepen: agencies, marketing teams en copywriting freelancers. Dit vertaalden we naar personages die de verscheidene functies van het platform tonen. StoryChief zelf werd het laatste personage en haalden we uit hun logo: een luiaard. Hij maakt op ludieke wijze het leven beter: van chaos en stress naar tijd voor ontspanning. Dat is de missie van StoryChief en de rode draad in onze storytelling.
Met het oog op de internationale markt, kozen we voor Engels als voertaal. Toch verwerkten we ook een knipoog naar onze gedeelde Gentse origine in de video.
We rustten niet op onze lauweren; op twee draaidagen filmden we met drie acteurs en een luiaard op zes locaties. Zo leverden we op nauwelijks een maand tijd een afgewerkt product.
Het logo komt tot leven
Ja, er zit wel degelijk een persoon verstopt onder die luiaard! Dit fantastische kostuum werd in een week (!) tijd gemaakt door ons multitalent Elif. De levensechte nagels waren zo scherp dat ze de opblaasband in het zwembad doorprikten!

Er is veel lawaai en informatie in omloop.
De beste manier om op te vallen is door waardevolle, relevante content te creëren die op het juiste moment aan de juiste mensen wordt geleverd.
Kwalitatief hoogwaardige content zorgt ervoor dat bedrijven vertrouwen wekken en helpt hen om opinieleiders te worden in hun niche.
Valeri Potchekailov
CEO StoryChief












