top of page

Matexi

Met een krachtige testimonial willen we de wereld laten zien hoe fantastisch het is om bij Matexi te werken.

“Het leven opnieuw uitvinden, dat is mijn job.”

​

Matexi bouwt al 75 jaar buurten die betaalbaar en duurzaam zijn. Het zijn niet zomaar stenen, maar plekken waar mensen zich thuis voelen, waar kinderen opgroeien, buiten spelen en onvergetelijke herinneringen creëren.

 

Toen Matexi vroeg om hun employer brand te versterken en op te frissen, kozen we ervoor om de focus te leggen op dat geweldige gevoel dat je krijgt door wijken van nul op te bouwen. Hoe het voelt om de levenswijze van mensen opnieuw uit te vinden en de levenskwaliteit van honderden gezinnen te verbeteren.

Projectontwikkelaar Trui laat ons haar Matexi-wereld zien.

We creëerden een employer brand campagne met een testimonial video en een fotoshoot die exact dat verhaal vertellen. Het doel van deze campagne is om nieuwe, toegewijde werknemers aan te trekken en de betrokkenheid van werknemers te vergroten.

​

Deze productie kwam tot stand in nauwe samenwerking met De Facto Image Building.

Buurtfeest Modellen - (c) Guillaume Deco
Portret-Trui----(c)-Guillaume-Decock.jpg

Samen brengen we een uniek verhaal.

bottom of page