Skindr
Een ambitieuze startup in de markt zetten: een campagne die onder je huid kruipt
Het uitgangspunt van SKINDR was even simpel als geniaal. Lanceer een app voor mensen met huidproblemen op een moment dat de wachtlijsten van dermatologen kilometerslang zijn.
Laad een foto van je huidprobleem op en krijg een diagnose (mét advies) van een erkend dermatoloog binnen de 48 uur. Waarom hebben wij daar niet aan gedacht?
Volledige online &
offline campagne
Gelukkig contacteerden de mensen achter SKINDR ons om ergens anders over na te denken. Hoe versterken we de bekendheid van het merk? Welke online- én offlinecampagne kunnen we
ontwikkelen om hun nieuwe merk te lanceren?
SKINDR werd gelanceerd. Filmfolie zette hen in de markt met een straffe allround campagne. Na
afloop bleef er op de Belgische huiden alleen nog kippenvel over.
Bekijk het resultaat!
Testify! Getuigenissen als hoeksteen van de Skindr-campagne
Tijd voor authenticiteit! We haalden échte Skindr-gebruikers voor de camera om hun verhaal te doen. Wat vind jij ervan?
“De campagne zette heel wat in gang voor ons. Verschillende bedrijven willen nu een partnerschap met ons aangaan. De feedback op de visuals was geweldig. Het aantal bezoekers verdubbelde na lancering van de campagne. Ook het aantal consultaties steeg indrukwekkend. Ik vond het zeer fijn dat er ruimte bleef voor onze eigen creatieve input. Tja, wat kan ik zeggen: alles verliep gewoon vlotjes!”
Brecht Fourneau — Head of Growth at Skindr