
StoryChief
BRAND VIDEO
Marketing met een verhaal
Liever lui dan moe? StoryChief laat je toe gemakzuchtig te zijn terwijl zij je bedrijf helpen te groeien. Als nieuwe speler in content marketing ontbrak het hen alleen nog aan naamsbekendheid. En toen kwamen wij op de proppen. We leverden een opvallende brand video, zo kon StoryChief rustig achterover leunen.

SHORTS
Van stress naar chiiiill
StoryChief richt zich op drie doelgroepen: agencies, marketingteams en freelance copywriters. Deze vertaalden we naar personages die de verscheidene functies van het platform tonen. Het laatste personage? StoryChief zelf – een luiaard recht uit hun logo. Hij maakt op ludieke wijze het leven beter: van chaos en stress naar tijd voor ontspanning. Dat is de missie van StoryChief en de rode draad in onze storytelling.
Internationaal, met een lokale knipoog
StoryChief denkt internationaal, dus werkten we in het Engels. Toch smokkelden we een knipoog naar onze gedeelde thuisstad Gent in de video. In amper twee draaidagen filmden we met drie acteurs én een luiaard op zes locaties. Met daarbovenop custom motion design voor extra punch en duidelijkheid. Het volledige videopakket leverden we op in minder dan een maand.
Allesbehalve luiaards op set
Ja, er zit wel degelijk een persoon verstopt onder die luiaard! Onze multi-getalenteerde Elif maakte het in slechts één week tijd, inclusief nagels die zó realistisch waren dat ze per ongeluk een opblaasband lek prikten. Van logo naar levend personage, van platform naar persoonlijkheid, zo maakten we van StoryChief een verhaal dat blijft hangen.






















