top of page
Campagnebeeld voor Bariseau Mottrie en Opel

Bariseau Mottrie

Een krachtige campagne en online strategie voor Opel verdeler.

De autoverdeler Bariseau Mottrie wilde een opvallend campagnebeeld om hun brand awareness te verbeteren. Ze hadden geen specifiek beeld in gedachten dus konden wij onze creativiteit de vrije loop laten gaan.

Paarden! Dat is wat Waregem en auto's gemeen hebben.

Bariseau Mottrie opende een nieuwe vestiging in Waregem, de stad die bekend staat om zijn paardenkoersen. Tijdens onze creatieve brainstorm hielden we het paardenthema dan ook in gedachten. En wat is er nu krachtiger dan een paard dat over de gloednieuwe Opel wagen springt?

Opel_WaregemKoerse_20210420_0341.jpg

Bekijk hier hoe het campagnebeeld tot stand kwam...

De cijfers spreken voor zich

Voor deze campagne werkten we nauw samen met onze digitale marketing partner Marked om een nieuwe marketingstrategie te ontwikkelen en een online reclamecampagne op te zetten voor Bariseau Mottrie. En het mag gezegd worden dat de resultaten net zo indrukwekkend zijn als het campagnebeeld.

(cijfers na 1 maand campagne)

google ads impressies

1.389.594

facebook ads impressies

790.424

bariseau mottrie-mockup phone.jpg

totaal nieuwe websitebezoekers

4.230

google ads clicks

459

facebook ads clicks

3.773

bariseau mottrie-mockup bilboard.jpg

Neem een kijkje achter de schermen.

Jouw merk verdient een sterk concept en strategie

bottom of page